SMS.BG
Начало » Договор за абонаментна поддръжка
 Брошура TOP предложения      Разширено търсене
Ценова листа
Разглеждане на ценовата листаСваляне на ценовата листа (zip)
Разглеждане на ценовата листаСваляне на ценовата листа (zip)
Категории
лаптопи-> (6)
таблети->
cмартфони->
настолни компютри->
монитори и ТВ-> (1)
компютърни компоненти-> (15)
периферия-> (9)
мултимедия-> (2)
аксесоари-> (77)
консумативи за офиса-> (556)
програмни продукти (7)
Производители
Какво ново  повече
Cartridge Canon к-т CLI-551XL C/M/Y/Bk за IP7250 MG5450 6350
Cartridge Canon к-т CLI-551XL C/M/Y/Bk за IP7250 MG5450 6350
с ДДС
121.75 лв
Бързо търсене
 
Използвайте ключови думи за да намерите стока която търсите.
Разширено търсене
Договор за абонаментна поддръжка  

ДОГОВОР

за абонаментна поддръжка на офис техника и мрежи
No ( пощенски код + ггммдд + час + минути – пример 11720602011300 )

Днес, __.__.200_ година в град ____________________, се сключи настоящият договор между: фирма Смарт системс ООД, БУЛСТАТ: 121507634, данъчен номер: 1227060278, представлявана от Явор Маринов Рашков, с адрес на управление: град София - 1172, ж.к. “Дианабад”, блок 10, вход “В”, ап. 53, етаж 3, наричана накратко ИЗПЪЛНИТЕЛ от една страна
и
фирма ( име ) ________________________ ,  БУЛСТАТ ( ЕГН ) ________________ , данъчен номер ________________ ,  адрес на управление ( местоживеене ) ________________________ ,  представлявана от ________________ ,  наричана накратко ВЪЗЛОЖИТЕЛ от друга страна.

СТРАНИТЕ СЕ СПОРАЗУМЯХА ЗА СЛЕДНОТО:

I. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА
Чл. 1. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да извършва абонаментна поддръжка срещу заплащане на офис техника ( компютри, принтери, плотери, скенери, копирни машини, телефонни централи, телефони, телефонни секретари, факсимилни апарати, уреди за видеонаблюдение, контрол на достъп и др. ), мрежи ( компютърна, телефонна, за видеонаблюдение и др. ) и програмни продукти ( Microsoft®, Adobe и др. ).
Чл. 2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да уведомява ИЗПЪЛНИТЕЛЯ своевременно при възникване на проблем свързан с обекта на поддръжка, както и да заплаща договорената цена в размера, по начина и в сроковете описани в този договор и АНЕКСА към него.
II. ЦЕНА, СРОКОВЕ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ

Чл. 3. Цената и датата, на която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ трябва да заплаща абонаментната такса на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ са отразени в АНЕКСА към този договор.
Чл. 4. Всички плащания на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се дължат до три работни дни след издаване на съответния документ.
Чл. 5. Заплащането се извършва в брой на някоя от касите на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ или по банков път в Първа Инвестиционна банка АД – град София, клон Централен, код: 15091501, разплащателна сметка: 1008930807, ДДС сметка: 9008930801
III. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА СТРАНИТЕ
Чл. 6. Страните по настоящия договор са длъжни да спазват договорените условия.
Чл. 7. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен да уведомява незабавно ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за констатирани неизправности в договорения за поддръжка обект, като за целта се съставя КОНСТАТИВЕН ПРОТОКОЛ подписан от двете страни и се съгласуват сроковете за отстраняването им.
Чл. 8. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен да осигурява необходимите за нормалната работоспособност на договорения за поддръжка обект компоненти, резервни части, материали, антивирусни защити и програмно осигуряване за сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
Чл. 9. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е длъжен своевременно да информира ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за възникването на проблем с договорения за поддръжка обект.
Чл. 10. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е длъжен да осигури на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ свободен достъп и подходящи условия за диагностициране и отстраняване на възникнал проблем в уговорено за това време.
Чл. 11. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е длъжен да спазва всички изисквания и мерки за безопасност, да осигури зануляване на контактите, както и да включва компютър, монитор, принтер ( или друго устройство свързано с компютъра ) в един разклонител. При необходимост да постави стабилизатори или непрекъсваеми източници на захранване, разклонители с вградена електронна защита от токов удар, пренапрежение и т.н.
Чл. 12. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е длъжен да не позволява опити за отстраняване на възникнал проблем от неоторизирано от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за това лице, както и да осигури възможност на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ да постави при необходимост и по негова преценка индикаторни ( гаранционни ) лепенки на договорения обект за поддръжка.
IV. НЕУСТОЙКИ
Чл. 13. При забавяне по-голямо от три работни дни на плащанията по договора от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, което се удостоверява със съответния банков или счетоводен документ, същият дължи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ неустойка в размер на основния лихвен процент на БНБ за всеки ден от просрочването.
Чл. 14. При просрочване започването на изпълнението на задълженията на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ описани в АНЕКСА към настоящия договор, което се удостоверява с КОНСТАТИВЕН ПРОТОКОЛ подписан от двете страни, същият дължи неустойка в размер на основия лихвен процент на БНБ за всеки ден от просрочването.
V. СРОК НА ДЕЙСТВИЕ
Чл. 15. Договорът е срочен и е с продължителност от ________ до ________ като може да бъде прекратен по всяко време по взаимно писменно съгласие.
Чл. 16. При неспазване на клаузите на настоящия договор всяка от страните има право да го прекрати едностранно с едномесечно писменно предупреждение към ответната страна и опомене мотивите довели до това.
VI. ОБЩИ РАЗПОРЕДБИ
Чл. 17. Закупуването от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ на допълнителен хардуер или софтуер от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ или всеки друг разход не касаещ поддръжката е въпрос на допълнително споразумение между страните.
Чл. 18. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не носи отговорност за легалността на използвания от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ софтуер.
Чл. 19. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не носи отговорност за неизпълнение на договорените условия при възникаване на форсмажорни обстоятелства, възпрепятстващи изпълнението на неговите задължения и докато траят те.
Чл. 20. За неуредените въпроси по настоящия договор ще се прилагат разпоредбите на търговското и общото гражданско законодателство.
Чл. 21. Този договор е издаден и подписан в два еднообразни екземпляра за всяка от страните, като неразделна част от него е и АНЕКС. Всички изменения и допълнения по договора ще се извършват в писмена форма в два еднообразни екземпляра за всяка една от страните.

ИЗПЪЛНИТЕЛ: ________                                          ВЪЗЛОЖИТЕЛ: ________

АНЕКС

към договор No ________ за абонаментна поддръжка на офис техника и мрежи

СТРАНИТЕ СЕ ДОГОВОРИХА ЗА СЛЕДНОТО:
  1. Абонаментната поддръжка ще бъде извършвана на следния адрес:
    ________________________________________________________
  2. Абонаментната поддръжка ще бъде извършвана през официалните за Република България работни дни при осемчасов работен ден от 10:00 до 18:00 часа и по изключение извън това работно време и срещу допълнително заплащане – според ценовата ни листа за услуги.
  3. Лица, телефони, e-mail за контакт с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ:
    • име: ________________ ,
    • служебен телефон: ________ , мобилен телефон:  ________ ,
    • факс: ________ ; e-mail: ________________  .
  4. Софтуер за поддръжка:
    • не е договорен ( или Microsoft® Windows 95, 98, 2000, NT, XP; Microsoft® Office Pro 97, 2000, XP, ... ).
  5. Хардуер за поддръжка:
    • не е договорен ( или компютри, принтери, плотери, скенери, копирни машини, телефонни централи, телефони, телефонни секретари, факсимилни апарати, уреди за видеонаблюдение, контрол на достъп, … ).
  6. Мрежа за поддръжка:
    • не е договорена ( или изградената мрежа е компютърна, телефонна, за видеонаблюдение, ... ).
  7. Други договорки:
    • няма ( или________________________ ).
  8. Координати за приемане на поръчка от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ:
    • София
      • работно време: от понеделник до петък от 9 до 19 часа;
      • тел.: 9621441, 088 8899909, 089 9907937 – вътр. 107; support_sofia@sms.bg ;
      • дежурен за събота и неделя от 10 до 19 часа: тел.: 0899907938;
    • Пловдив
      • работно вр.: от понеделник до петък от 10 до 19 часа, събота от 10 до 16 часа;
      • телефони: 621414, 089 9907941 - вътрешен 104; support_plovdiv@sms.bg ;
    • Бургас
      • работно вр.: от понеделник до петък от 10 до 19 часа, събота от 10 до 16 часа;
      • телефони: 838383, 089 9907936 - вътрешен 104; support_burgas@sms.bg;
  9. Начин за поръчката от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ:
    • по телефон и e-mail на координатите за контакт посочени в т.8;
  10. Срокове за отзоваване и сервизиране на техниката:
    • отзоваване до 2 работни часа – експресно*;
    • отзоваване до 4 работни часа – бързо*;
    • отзоваване до 8 работни часа - нормално;
    • сервизиране до 4 работни часа - експресно ( модулът се заменя с оборотен до отстраняване на проблема му или с нов );
    • сервизиране до 16 работни часа – бързо;
    • сервизиране до 32 работни часа – нормално;
    * бързо - срещу 50%, а експресно - срещу 100% надценка върху цената за съответната услуга;
  11. Цени за поддръжка ( без включен ДДС ):
    • ИКОНОМИЧНА (ДОМ): 5 ( пет ) лева на месец
      Преференции:
      1. Две безплатни посещения (при срок на договора 1 година);
      2. До 30 минути работа на място безплатно;
      3. 5% отстъпка от цената на всички услуги;
      4. Възможност за наем на оборотен модул.
    • ОСНОВНА (ОФИС): 15 ( петнадест ) лева на месец
      Преференции:
      1. Четири безплатни посещения (при срок на договора 1 година);
      2. До 1 час работа на място безплатно;
      3. 10% отстъпка от цената на всички услуги;
      4. 3% отстъпка от цената на консумативи;
      5. Оборотен модул.
    • БИЗНЕС (ОФИС ЛУКС): 30 ( тридесет ) лева на месец
       Преференции:
      1. Едно безплатно посещение на месец (при срок на договора 1 година);
      2. До 1 час работа на място безплатно;
      3. 20% отстъпка от цената на всички услуги;
      4. 3% отстъпка от цената на консумативи;
      5. Оборотен модул;
      6. Безплатна профилактика ( веднъж на 6 месеца ).
    • ВИП (СИСТЕМЕН АДМИНИСТРАТОР): 50 ( петдесет ) лева на месец
      Преференции:
      1. Едно безплатно посещение на месец (при срок на договора 1 година);
      2. До 1 час работа на място безплатно;
      3. 30% отстъпка от цената на всички услуги;
      4. 3% отстъпка от цената на компютърни конфигурациии, модули и консумативи;
      5. Оборотен модул;
      6. Безплатна профилактика (веднъж на 6 месеца в офиса на
        изпълнителя);
      7. Реакция до 2 часа без надценка.
  12. Сервизна поддръжка в страната:
    • договаря се индивидуално: info@sms.bg ;
  13. Договорената месечна такса за абонаментна поддръжка с включен ДДС е ____ ( ________________ ) лева. Тази такса, както и извършените и неплатени ( ако има такива ) за предходния месец услуги, ремонти, доставки и др., следва да се плащат не по-късно от ________ ( ________________ ) число на всеки месец от договорения период за абонаментна поддръжка.
  14. Ако сте закупили конфигурация от Смарт системс ООД с три години гаранция и сте си плащали абонаментна поддръжка ( различна от икономичен план ) до момента на съответната профилактиката, то тя ще бъде безплатна.
ИЗПЪЛНИТЕЛ: ________                                          ВЪЗЛОЖИТЕЛ: ________

КОНСТАТИВЕН ПРОТОКОЛ

На __.__.200_ година в __:__ часа в град _______________, представител на
фирма ________ подаде заявка за обслужване към фирма Смарт системс ООД на нейния представител ________________ . Представителят на фирма Смарт системс ООД ________________ се отзова на договорения адрес в __:__ часа на __.__.200_ година и установи следния проблем: _________________________________________________________________
_________________________________________________________________
След проведената консултация по отношение на конкретния проблем, страните се договориха за следното: _________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Работата беше приключена в __:__ часа на __.__.200_ година

ИЗПЪЛНИТЕЛ: ________                                          ВЪЗЛОЖИТЕЛ: ________

УСЛУГИ

( цени с ДДС за най-често извършваните услуги )

 * За клиенти на МЕГАЛАН - 20% отстъпка

Диагностика на компютър (минимална цена)                                                          18.00   лв.

Диагностика на гаранционен към Смарт системс компютър                                   12.00   лв.

Диагностика и отстраняване на софтуерен проблем (минимална цена)                   24.00   лв.

Диагностика и отстраняване на хардуерен проблем (минимална цена)                   18.00   лв.

Инсталиране/преинсталиране на Windows (лицензиран)                                         21.60   лв.

Инсталиране/преинсталиране на MS Office (лицензиран)                                        12.00   лв.

Инсталиране на софтуер по желание на клиента (лицензиран/безплатен)                12.00   лв.

Инсталиране/oбновяване на драйвер (минимална цена)                                          6.00   лв.

Инсталиране и настройка на принтер                                                                     12.00   лв.

Инсталиране и настройка на скенер                                                                      14.40   лв.

Инсталиране и настройка на мултифункционална машина                                      21.60   лв.

Обновяване на BIOS                                                                                              9.60   лв.

Профилактика на компютър                                                                                   24.00   лв.

Профилактика на много замърсен компютър                                                          36.00   лв.

Монтаж на модул (минимална цена)                                                                        6.00   лв.

Монтаж/инсталиране и настройка на видео/звукова/LAN карта                                9.60   лв.

Монтаж/инсталиране и настройка на оптично устройство                                         6.00   лв.

Монтаж/инсталиране и настройка на записващо оптично устройство                       9.60   лв.

Монтаж/инсталиране и настройка на HDD                                                              12.00   лв.

Диагностика (минимална цена)                                                                                6.00   лв.

Диагностика и ремонт (минимална цена)                                                                12.00   лв.

Диагностика на монитор (минимална цена)                                                            18.00   лв.

Диагностика и ремонт на монитор (минимална цена)                                              36.00   лв.

Диагностика и ремонт на захранване (минимална цена)                                         12.00   лв.

Диагностика и ремонт на дънна платка (минимална цена)                                      30.00   лв.

Диагностика и ремонт на принтер (минимална цена)                                              24.00   лв.

Диагностика и ремонт на скенер (минимална цена)                                                30.00   лв.

Диагностика и ремонт на оптично устройство (минимална цена)                             12.00   лв.

Диагностика и ремонт на тонколони (минимална цена)                                           12.00   лв.

Диагностика и ремонт на звукова карта (минимална цена)                                       9.60   лв.

Диагностика и ремонт на факс апарат (минимална цена)                                        18.00   лв.

Диагностика и ремонт на UPS (минимална цена)                                                   24.00   лв.

Пренадписване на клавиатура                                                                              18.00   лв.

Запис на CD-R ( драйвери )                                                                                    2.40   лв.

Запис на DVD                                                                                                         6.00   лв.

Презареждане на тонер                                                                                        21.60   лв.

Работа на специалист на час / до 1 час                                                                 24.00   лв.

Асемблиране и тестване на компютър                                                                   24.00   $

Продължи
Наши магазини


Увеличи
Увеличи

София - 1172,
ж.к. Дианабад
ул. Св. Пимен Зографски
(между блок 58 и блок 59)
Телефон: 0899 907 937
Skype: ss_sofia_1
Раб.време: 
10:00-18:00
 без събота и неделя
Какво ново  повече
Барабан /Drum Unit/за Brother HL-B2080DW B7520DW MFC-B7715DW 12
Барабан /Drum Unit/за Brother HL-B2080DW B7520DW MFC-B7715DW 12
с ДДС
78.00 лв
Intel, Intel logo, Intel Inside, Intel Inside logo, Intel Centrino, Intel Centrino logo, Celeron, Intel Xeon, Intel SpeedStep, Itanium, and Pentium are trademarks or registered trademarks of Intel Corporation or its subsidiaries in the United States and other countries.
Pazaruvaj - Надежден помощник за покупки
Всички права запазени © 2008 Smart Systems
Powered by SMS.BG